1. Yksi yhteydenottopiste
Asiointi kanssamme on helppoa, sillä noudatamme single point of contact -periaatetta. Vain yksi yhteydenotto riittää selvittämään IT-kysymyksesi, olipa kyseessä tulostamisen, laitteen tai yhteyksien ongelma.
Asiointi kanssamme on helppoa, sillä noudatamme single point of contact -periaatetta. Vain yksi yhteydenotto riittää selvittämään IT-kysymyksesi, olipa kyseessä tulostamisen, laitteen tai yhteyksien ongelma.
Paina vain nappia, kun haluat suoran yhteyden IT-tukeesi! Työpöytäsi tukipyyntölomake vie ilmoituksen IT-tukeemme, johon saamme suoraan koneen laite- ja ohjelmistotiedot. Saat meihin yhteyden myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Kuukausikohtainen hinnoittelu käyttäjää kohti pitää palvelumme sinulle kustannustehokkaana. Maksat vain siitä, mitä tarvitset.
Läppärit, älypuhelimet, tabletit ja kaikki ne laitteet, jotka tarvitset työskentelyyn – saat ne meiltä valmiiksi asennettuina ja ylläpidolla.
Fyysinen etäisyys ei ole este tehokkaalle asiakaspalvelulle. IT:n etätukemme selvittää tarvittaessa etäyhteydellä esimerkiksi ohjelmistojen, virustorjunnan ja tulostamisen ongelmia.
Olemme kumppani myös silloin, kun kaikki toimii hyvin – ja myös syy siihen. Huolehdimme yhteyksien toimivuudesta, laitteidesi päivityksistä ja virussuojauksesta.
on keskimääräinen vastausaikamme.
IT-alan huipulta palveluksessasi.
jo ensimmäisellä yhteydenotolla.
loppukäyttäjälle sopiva palvelu.
Mitä teet, jos yhteydet eivät pelaakaan etätoimistolla, jos tulostin ei toimi juuri kun mainosmateriaalien pitäisi olla valmiina, tai tiedot jumittuvat unohtuneen salasanan taakse? Niinpä, tässä vaiheessa kehiin hiipii turhaa hikoilua ja menetettyä aikaa.
IT-laitteidesi ja verkkojen toimivuus niin keskeinen osa tietotyötäsi, että niiltä on lupa odottaa täsmällistä toimivuutta. Jos oma aikasi menee IT-ongelmien aiheuttamiin keskeytyksiin, resurssit valuvat hukkaan ydinosaamiseltanne. Lisäksi oman työaikasi hintalappu on korkea, jos käytät sitä IT-ongelmien kanssa painimiseen tärkeämpien tehtävien sijaan.
Marskidatan HelpDesk ja IT-tukipalvelu varmistavat, ettei IT-laitteiden käyttäminen ole itsetarkoitus, vaan väline tehokkaaseen työhön.
Meillä on yli 35 vuoden kokemus ICT-alalta, mikä tarkoittaa sinulle sujuvaa palvelua, jossa me otamme vastuun yrityksesi IT-infran toimivuudesta.
Saat meiltä nimetyn ja yhden soiton päässä olevan asiantuntijatiimin, joka huolehtii yrityksesi IT-ratkaisuista ja tuntee tilanteesi. Asiakkaamme kiittävät meidän asiantuntevaa palvelua ja hyvää tekemisen meininkiä, joita me perheyrityksenä vaalimme yli kaiken.
Tyypillisiä tuki- ja palvelupyyntöjämme ovat
Mikäli yrityksesi osaajat eivät ole IT-alan ammattilaisia, uusinta alan tietoa täytyy opiskella ja ylläpitää jatkuvasti. Esimerkiksi tietoturvan uhat kehittyvät jatkuvasti, ja tietomurtojen mahdollisuus on yhtä suuri niin pk-kentällä kuin pörssiyhtiöissä.
Ennakointi on tärkeää, sillä IT-haasteita on haastava korjata, kun vahinko on tapahtunut. On tehokkaampaa antaa palvelu ammattilaisten käsiin, kuin käyttää omaa työaikaansa muuhun kuin ydintehtäviin.
Meillä marskilaisilla on kokemusta koko IT-osaston ulkoistamisesta, sekä myös suurten organisaatioiden oman IT-toiminnan tehostamisesta. Jos haluat suunnata oman IT-osastosi resursseja tehokkaammin esimerkiksi strategiseen työhön, me otamme kopin yrityksesi IT-tukipalvelusta.
Ota meihin yhteyttä lomakkeella, soittamalla tai sähköpostilla.
Käydään yhdessä läpi IT-tukesi tarve ja laiteratkaisut. Kartoitamme nykytilanteesi mm. käyttäjien, toimisto-ohjelmistojen ja liiketoimintakohtaisten ohjelmistojen kohdalla.
Annamme sinulle sopivan ratkaisuehdotuksen. Palvelumme käynnistyy nopeasti sopimuksen jälkeen.
Me palvelemme myös silloin, kun kaikki toimii hyvin – olemme vain yhden yhteydenoton päässä.