1. Henkilökohtainen tuki

HelpDesk-tukemme on yhden puhelinsoiton ja sähköpostin päässä. Autamme sinua kaikissa tulostamiseen liittyvissä kysymyksissä.

 

 

2. Lähitukimahdollisuus

Saat meiltä paikallista palvelua, ja System Specialistimme tulee tarvittaessa paikan päälle ratkaisemaan tulostinlaitteiden teknisiä pulmia.

3. Laitteet valmiiksi asennettuna

Napsauta vain virrat päälle ja tulosta ensimmäinen liuska! Saat meiltä tulostusvalmiit laitteet tarpeidesi mukaisilla asetuksilla.

4. Automaattiset muste- ja tarviketoimitukset

Älykkäät tulostuslaitteet ilmoittavat meille hyvissä ajoin materiaalien loppumisesta, ja me toimitamme uudet värit ja paperit ennen kuin entiset loppuvat.

5. Käyttöraportit

Saat laitteiden käytöstä selkeät raportit, joista voit seurata tulosteiden määrää ja kustannuksia.

6. Ennakoiva huolto

Etäseurattavat Canon-laitteet ilmoittavat tulostuspoikkeamista ja mahdollista huoltoa vaativista kohteista, jotka me huolehdimme kuntoon ilman käyttökatkoksia.

96 %

asiakkaistamme suosittelee palveluitamme.

1500 +

asiakasta yritys- ja organisaatiokentällä.

35 vuotta kokemusta

yritysten ICT-kumppanuudesta.

3000+

toimitettua tulostuslaitetta.

 Ammattilaisten tuki aina saatavillasi

Tukipalvelumme varmistaa sen, että tulostaminen ei ole itsetarkoitus, vaan sujuva väline päivittäisen työsi hoitamiseen. Huolehdimme kaiken kuntoon, jotta sinä voit tulostaa vain nappia painamalla.

HelpDesk-palvelustamme saat henkilökohtaista neuvontaa laitteiden käyttöön ja ongelmatilanteiden ratkaisemiseen. Yleensä asiat ratkeavat asiantuntijamme puhelimessa antamilla neuvoilla, mutta tulemme myös paikan päälle selvittämään tilanteen tarvittaessa.

Tulostinjärjestelmän taustalla oleva automatiikka huolehtii laitteiden sujuvasta toiminnasta ennakoiden. Verkkoon yhdistetyt laitteet antavat hyvissä ajoin ilmoitukset loppumassa olevista musteista ja materiaaleista, ja me toimitamme materiaalit teille paikan päälle, ennen kuin ehditte huomata värien hiipumista.

Marskidata_monitoripalvelu

Hallitse tulostamisen taloudellisuutta

Kun tulostinlaitteiden käyttäjiä on paljon, keskitetty kulujen seuranta ja hallinta on tärkeää. Palvelumme avulla voit seurata helposti tulostamisen kustannuksia ja optimoida sen taloudellisuutta.

Palvelumme kertoo laitteiden mittarilukemat laskutusta varten, ja voit helposti seurata tulostinkohtaista kulutusta. Näet esimerkiksi, kuinka monta sivua kullakin laitteella on tulostettu, skannattu tai kopioitu, missä koossa, värillisenä vai mustavalkoisena.

Kiinteä kuukausihintamme on sinulle selkeä, ja voit optimoida palvelun kustannustehokkuutta valitsemalla oletuksena käytettävät värit ja materiaalit. Käymme toiveesi ja tarpeesi läpi palvelun alkaessa.

Canon-laitteiden ylläpito ja -huoltopalvelut koko Suomeen

Olemme pitkäaikainen Canon-tulostinlaitteiden toimittajakumppani, sillä parhaat laitteet takaavat korkean tulostamisen laadun ja edistyksellisimmät ratkaisut ensimmäisenä käyttöösi. Älykkään tulostamisen ansiosta voimme automatisoida kaiken tarpeellisen, unohtamatta henkilökohtaisen tuen merkitystä.

Toimitamme avaimet käteen -ratkaisuja, jotka sisältävät kaiken tarvittavan: monitoimilaitteet, musteet ja värit, väriaineiden toimitukset, ylläpidon sekä huollon.

Kiinnostuitko tulostuspalvelusta ylläpidolla?

Hanki meiltä laitteet sekä tuki, ja voit keskittyä päivittäiseen työhösi tulostamisen järjestelyn sijaan.

1

Ota yhteyttä soittamalla, sähköpostilla tai lomakkeella.

2

Käydään läpi, millainen palvelutaso on sinulle sopivin. Saat huoltosopimuslaitteille automaattisesti HelpDesk -palvelumme käyttöön.

3

Esiasennamme laitteet valmiiksi, toimitamme ne tiloihinne ja asennamme ne välittömään käyttökuntoon. Yhdistämme laitteet järjestelmiin, jotka ovat yhteydessä HelpDeskiin.

4

Saat meiltä käyttökoulutuksen, jonka ansiosta tulostinlaitteiden päivittäinen käyttö on helppoa.

 

 

5

Olemme puhelinsoiton tai sähköpostin päässä, jos kaipaat neuvoja.